سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

عشق و دروغ
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:2تعداد کل بازدید:51304

امیر :: 86/11/17::  6:4 عصر

سلاممم

سلامی گرم به دوستان عزیز اولین نوشتمو میخوام شعری در وصف امام عصرباشه

امید وارم خوشتون بیاد....؟

به گریه های بدون صدا دلم تنگ است

                                                         قسم به ندبه ی (اقابیا )دلم تنگ است

ستاره میچکد از خلوت شبانه ی من 

                                                        به وسعت همه ی گریه ها دلم تنگ است

شکسته بال و برم در هوای دلتنگی

                                                        قفس نشین شده ام بی تو تا دلم تنگ است

تو نیستی متعلق فقط به خوبان که

                                                       شبی به خلوت من هم بیا دلم تنگ است 

شبیه عطر بهشت است عطر سردابت

                                                       برای خانه یتان سامرا دلم تنگ است

قسم به خون گاوی شهید شش ماهه

                                                       برای مرقد خدا دلم تنگ است

برای فرج اقا مون دعا کنید.

امید وارم خوشتون اومده باشه.دهه ی فجرم به همه ی فجر افرینان تبریک میگم.

و ارزوی سلامتی برای همه دوستان دارم.                     تا بست بعدی

                                               

                                    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

51304

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
عشق و دروغ
::لوگوی دوستان::

::وضعیت من در یاهو::
::اشتراک::